mucizemizibekliyoruzz Ba-mu sıkma canını. Bende takviye alıyorum. Her ay kan ver dozunu ayarla doktorunla okadar. Dahiliye yada endokrine gideceksin onlar bakacaklar zaten
Efuli53 Ba-mu benım de 6.25 cıktı ama doktorm sadece bu durumun onemlı oldugnu hap kullanmamak gibi bi lüksüm olmadıgnı söyledi doguma kdr tiroit hapı kullanıcam. Düştü zaten tiroitim hemen.