DuruMom_16 Kizlar bebeğim anca 45-60 dk uyuyor oda derin uyku değil hep sesler çıkartarak. Karnı doyuyor kilo alımı çok iyi cisli kakali bezleri iyi gazını çıkartıyorum neden böyle kısa uyuyor anlamadım var mı bebeği benim gibi olan
uraz_ve_annesi- DuruMom_16 benimkide öyleydi 40ı çıktıktan sonra uzamaya başladı sarılığı var diye 2 saat arayla alarm kurardım emzirmek için alarm daha çalmadan uyanırdı hep
fatmaa37demi5 DuruMom_16 5. Hafta ilk atak dönemleri olarak biliyorum. Yaklaştığı için olabilir bence. Benim kızım da 23 gunluk bakalım yaşayıp görücem
-_Esra_- Gazi var ondan uykusu kesiliyor adım gibi eminim. Çünkü benimde 1aylik bebem var ayni durumdayım. Yüz üstü yatırmayı dene birde elektrik süpürgesi sesi aç YouTubeden bende işe yaradı.
Sena-3427 Bende aynı durumu yaşıyorum ama yüz üstü yatırınca baya 2 saat falan uyuyo bu seferde hep aklım onda kalıyor nefessiz kalır diye hep kontrol ediyorum