Merhaba hanımlar
37+5 im karnım taş gibi kesilip geriliyor ve kasılıyor sıklıkla oluyo ve dün gece uyuyamadım bile sizce bu doğum belirtisi mi yoksa yalancı doğum sancısı mı. Her sancıda hastaneye gitmek istemiyorum ne suyum ne nişanım geldi ne yaparsam geçer normal hayatıma devam edemiyorum yürüyüş bile yapamıyorum direk yatıyorum korku sardı içimi doğum yakınmıdır tecrübeli arkadaşlar yazarsa sevinirim 🙏🏻