Karabiber Kızlar selam. Doğum yapalı 47 gün oldu ama kanamam hâlâ devam ediyor. Acaba sizce ne zaman biter, sizin ne zaman bitti ve sizce doktora gitmeli miyim ?
fatmaa37demi5 Karabiber benim de doğum yapalı 23 gün oldu ama artık leke tarzı geliyor sadece. Tekrar artmazsa bitti bitecek gibi bir iki güne
Karabiber uraz_ve_annesi- valla bi ara böyle az az geliyordu. Son bi kaç gündür sanki adet olur gibi geliyor anlayamadım