Zeynep_Krhsn girl_boy_annesi yaaa birdaha ki aya belli olacak inşallah net bilen biri var mıdır ki siz nerden anladiniz 🤩😍
Srp34 girl_boy_annesi bana da bakar mısınız tüm annişlere soruyorum bugün ki ultrasonu atıyorum henüz öğrenemedim 14+1 burada Alttakiler de önceki haftalar
Desasel12 Esayser aynen benimkini de nerdeyse sadece o doğru bildi herkes Keşan erkek dedi Bi o kız dedi ve kız da oldu 🥰
Srp34 Mucizebebek2 buraya fotoğraf nasıl yükleniyor acaba anneler 🥲 bende tahmin etmenizi istiyorum lütfen
HavvaSonmez03 Zeynep_Krhsn nuba göre kız çıkıntı yatay şekilde , Dik olsaydı nuba göre erkek olurdu canım Allah gönlünle göre versin❤️