Merhabalar bir fikir verir misiniz? Tecrübe edinen varsa özellikle.
Çatı muayenemde bir kemiğin dar olduğu söylendi ama doğum anında açılabilir de denilmişti. Son kontrolüme gittiğimde doktor senin sezeryan olacağını düşünüyorum ama tecrübe etmek istersen bekleyebilirsin sancılarını doğum vaktini dedi. Ben de sezeryan olacaksam eğer sancı çekmek istemem tabiki. Acaba sezeryan için gün mü belirlemeliyim yoksa açılır belki diye sancı mı beklemeliyim? Çok kararsız kaldım sizin başınıza böyle bişey geldi mi veya siz olsanız ne yapardınız? 39+⅔