Doğum yaptım, 5 aylık hamile gibiydim. Annem 3. Gün çarşafla sardı . Bütün şişlik gitti hem de yürürken zorlanıyordum alttan sardığım için toplu duruyordu dikiş ağrılarım da hafifliyordu. Çarşafı çıkarınca karnım sarktığı için ağrı artıyordu. 26 Gün oldu doğum yapalı şuan sadece alt karnım kaldı sallanıyo yap gibi o çok kötü :( umarm oda zamanla geçer