Kızlar 37+2 haftadayım, normalde gün içerisin de bebek sertleşiyor baya nefes alamıcak gibi oluyorum, ama bu sabah çok haraketliydi hala haraketli ve sürekli toplanıyor sertleşiyor. O öyle yapınca bende squat falan çekmeye başladım bazı egzersizleri yaptım. Acaba doğum belirtisi falan mı bu fazla haraketlilik ve sürekli böyle sertleşmesi. İlk gebeliğim bu arada 😬