Selam kızlar bir şey sormak istiyorum, şimdi 10 temmuz son adet tarihimdi. Ama geç döllenme olmuş 1 hafta kadar, ben de sisteme 17 temmuz diye geçtim şuan sisteme göre 13+6 yım.
Ama geçenlerde 12 haftalıkken doktor randevusuna gittim doktor bebeğin arayı kapattığını söyledi, 12 haftalık yerine 13 buçuk haftalık dedi.. yani şuan aslında 15 haftalığa giricem ama sistemde 13+6. Ne olur ne olmaz diye böyle mi devam edeyim yoksa 15 haftalığa mı ayarlayayım tarihimi?
Var mı böyle durumu olan benim gibi??