Sevgili annelerim , ben 13-17 hafta arası hızlı bir kilo alışı sergiledim , bu sebepten endişeliyim .Şuan tam 17+0 ız ve tam 2 kilo aldık .Sizin süreçleriniz nasıldı ? Nelere dikkat etmeliyim bu süreçte ? Yardımcı olandan Allah razı olsun şimdiden , güzel doğumları olsun 😍