Nehir__ce
Kesinlikle ama kesinlikle hurafe sakın inanmayın. Ben sezeryanla doğum yaptım ayıldığımda sütüm vardı çok rahat hemen emzirdim. Kız kardeşim normal doğum yaptı 3 gün sütü gelmedi. Bu tamamen sizin elinizde. Yani bunu aklınızdan silip atın sütüm gelecekmi olacakmı diye asla düşünmeyin. Kendinizi o ana bırakın, bebeğinizi gördüğünüzde vücudunuz oksitosin üretecek ve o süt gelecek. Kaygılarınız olmasın düşünmeyin yeter. Kız kardeşime gelince ona da bunları çok söyledim öğütler verdim ama o yapı olarak hep negatifi düşünen biridir öyle olunca da negatifi çekiyorsun. Hep olumlu düşünün🙏