Mervekara5 bende öyle düşünüyordum ilk başta canım. çünkü bir iki gün yanma hissettiğim oldu idrar yollarımda ki bu durum bende hamilelik öncesi de hep olurdu, çok çabuk soğuk alırım. sağlık ocağında tahlil yaptırmak istedim ama yapmıyorlarmış diye hastaneye git ihmale gelmez enfeksiyonsa demişti. sonra kendi doktoruma kontrol için gittiğimde danıştım, yanma olup olmadığını sordu. sadece 2 gün oldu sonra geçti hiçbir şikayetim yok o konuda deyince söylediklerimi söyledi işte.