@“Ilahem”#p24715856ben ilk oğlumu 14de hissetdim sonra iki hafta bisey hissetmedim 16da baya hissetmrye basladim.ama ikinci hamileliyim kız suan 19da anca hissetdim ikinci daha çabuk hissedilir diye duymustum ama alakası yokmus bunda gercekten hissedemedim.ama kizim oğluma göre gec hissetsemde bu aşırı haraketli oglum boyle degildi