Kbrsglk Kızlar 22 haftalık hamileyim ne zaman kan hapı kullanmaya başladınız ? Benim doktorum daha başlatmadı ?
Neroizm Doktorunuz ne zaman uygun gorurse o zaman baslamalisiniz. Bana da 20. Haftada baslatmisti sanirim. Herkesinki degisken.
Denizkum Ben 25. Haftamdayım banada henüz başlatmadı haftaya kan tahlili yaptırıp ona göre yazacak öyle dedi doktorum
Denizkum Kbrsglk haklısın fakat doktoruma güveniyorum alanında oldukça uzman mutlaka bir bildiği vardır ben her sabah eczaneden aldığım keçiboynuzu ekstresinden içiyorum üstünede 1 mandalina yiyorum öneririm en doğal yol