Merhaba arkadaşlar 28+5 haftalığım dün doktora gittim ve amniyon sıvısının çok fazla olduğunu söyşedi karbımda ayıma göre çok büyükmüş bu yüzden. Şeker olursa olurmuş şekerim yok. Ayrıntılı utrasonlarım da temiz.başına böyle bir olay gelen oldumu? Erken doğum çocupun plesantadan ayrılması vs olabilirmiş