Ilahem Mrba hanim 18 haftalik hamileyim.2.hamileliyim.etrafimda 2 ci gebelikde bebek haraketi erken haftalarda hiss edilir diyolar ama ben hiss etmiyorum.siz 2.hamilelikde kac haftalik hiss etdiniz?
OksijenliSu Ilahem Ben ilk hamilelikte 17.haftada hissetmiştim şimdiki bebeğimi ise 15.haftanın sonlarına doğru hissettim. Yani evet erken hissettim. Şuan 38+0′ız
Nursl7 @Ilahem büyük ihtimalle öyle olabilir her doktora gittiğimde boy ölçülerinde bir santim kısalıyorum doğuma kadar yok olurum herhalde 😃
Leylaayla Kizlae ic karin ve ic katmandaki yaglardan dolayi gec hiss etmeler oluyor 20+den sonra gelicekdir hissi