elifkaya1 ben de anksiyete varmı yokmu bilmem ama her zaman kaygıyla yanaştım herseye bu özel hayatımdan iş hayatıma karnımdakı bebekten hastane kontrollerine kadar o kadar takıntılı biriyim ki yoktan yere kötü bişey olmuş gıbı yaşıyorum en güzel anlarımı maf edıyorum aana tavsiyem pek takıntılı olma ben çok pısmanım bu duruma kendımı soktuğum için esımle 12 haftalık hamileyken bodruma tatile gıttık en ufak ağrım var doye otelden çıkıp doktor aradık geceydı evınden adam kalktı geldi özel muayne yerı vardı sıvasa gıttık hem eşime hem aılesıne hem kendime zehir ettim oralarda 4 aaatlık merkeze gıttık sırf belım ağrıdı diye ama çok şükür astım bu durumu negatif enerjılerı kendıne cekme