Kızlar 16 günlük olduk ilk zamanlarda anlayamadım vücudu mu kızarık yoksa pişik mi olmuş şimdi vücut rengi normale döndüğü için görüyorum ama geç kaldım tabi krem sürmek için. Ağlıyor üzülüyorum. Bepanthol pişik kremi kullanıyorum ama işe yaramadı. İnternetten baktım zeytinyağı sürün yazıyor onu da sürdüm işe yaramadı. Şimdi de ısıttim soğuttum öyle sürüyorum bakalım işe yarar mı. Başka önerisi olan var mı? Sudokrem yada mustela öneriyor musunuz? Her bebeğin cildi farklı tabi başkasına iyi gelen bize iyi gelmez belki ama yinede denicem çünkü ağlamasına dayanamıyorum