Busraah Kızlar normal tansiyonum 11/7 ve 32+0 dayım 2 haftadır tansiyonum çok dalgalı nabzım 100 ile 120 arası ve gögüsüm sıkışıyor gibi nefes alamıyorum en yüksek bir kere 13/9 oldu doktor gebeliğe bağlı normal dedi. Ama çok daralıyorum böyle olan var mı
Eymencan47 Busraah ben 18 haftalık gebeyim benimde bugün çarpıntım ve nefes darlığım oldu tamda sebebini araştırıyordum sizin postunuzu gördüm 🌸
Eymencan47 Busraah benimde öyle sabah ve gece doktora sordum normal dedi ama bazen nefesim öyle bir kesiliyor ki kalbim duracak sanıyorum 🥺