Zeyrista eknsnsr98 bende kullanıyorum alarm kuruyorum gece yatarken içmemi söyledi doktorum 23.00’a alarm kuruyorum o şekilde unutmadım bu zamana kadar yoksa bende unuturdum 😅
Mu28 eknsnsr98 korkma canım coraspin 5 gün boyunca vücutta kalıyor zaten yani bir gün unutsan da bir şey olmaz. Tabii yine de unutma sen ama korkulacak bir durum da olmadığını bil ☺️🙏🏻
Fadimegll321 incitanesi_ unuttum rapor yanımda yok ama çok az var denmişti 2 düşüğüm oldu 5.6 haftalar arasında şimdi çok şükür 15 haftalık olduk iğne aspirin falan 😅🥰
incitanesi_ eknsnsr98 1anladim kuzum sağlıcakla kucağına al içini ferah tut 💖 bir ihtimal üzerindeyken bir günden hiç Bi şey olmaz bir de alarm kur ben bütün ilaçları öyle aliyorum