Tiiffany Selosss bana hiç öyle diyen olmadı. Ne özel hast nede devlet. Ne yüzük altın vs nede oje. Sadece saçlarımı toplamam istendi
kuzeymomsss Selosss ojen varsa eğer doğuma girmeden aseton getiriyorlar zaten. Ben doğuma girmeden takılarımı çıkarmamı söylemişlerdi. Makyaj varsa sildiriyorlar eğer ojen varsa aseton getirelim demişlerdi
HanlarinMomysi Selosss çıkarmanız lazım. ameliyatta tırnaklarınızın rengini takip ediyorlar. Herhangi bir sıkıntı olursa ilk tırnaklarda belirti veriyor diye
Selosss kuzeymomsss kalici oje suruyorum. o yüzden soruyorum doktoruma da sorayim. ona gore çıkarıp gideyim. teşekkür ederim