Kızlar ben çok büyük ihtimal sezaryen olacağım bebeğim makat geliş hala 38+1yiz devlette doğum yapacağım için yinede sancı bekliyorum doğuma alınmak için. Makat geliş doğum yapanlarda yine nişan geliyor değil mi ve yine normal sancı ve su gelmesi oluyor mu ? Benim daha nişanım falan gelmedi belki bebek aşağıda değildir diye gelmez mi acaba diye düşündüm 😬🥲