Damla1995 Benimennembirmelek ilk iki hamilelgimde erkek ti. Iki oglum var. Ilki 39+3 de kendi sancilarm baslayarak oldu. Ikinci 40+3 de suyum patladı yine kendi sancimla oldu. Smdi 3.bekliyorum kızım olacak son 12 gun kaldı bakalim ne zmn nasil gelecek 😇
Seydo54 Gelmesi gereken gununden bir gun sonra sezeryan, bu ikinci gebeligim ve bu da erkek kaçıncı haftq olur bilmiorum ama sezeryan olur saglikli hayirli saatinde gelsin😊💞
Benimennembirmelek KkubraOz yalancı sancılarınız ne zmn başladı benimde ilk gebeliğim erkek 35+2 daha sancı yok ama bebeğim kendini çok kasıyor
Damla1995 Benimennembirmelek ilk hamileligimde yalanci sanci falan yasamadm acikcasi. Ama ikinci hamilelgmde 1 ay onceden baslamisti kabus gibiydi. Dogcak saniyosun dogmuyo bi bakiyosun yalanci saanci bide saatlrce surdugude oluyo bitkin yorgun dusuyo vucudun iyice. Smdiki hamileligimde ise 2 kez yokladi sadce. 38 deyiz suan
Gamzeerdgn Benimennembirmelek benımkı de erkek ben daha doğum yapmadım ama beyefendıyı zorla içeride turıtpeuz gelmek için ugrasıp duruyor 20. Haftadan beri 29 olduk sükür 34 e kafar dayansa büyük başarı❤️
RehoGelin Benimennembirmelek ilk bebeğim erkekti çatı muayenesi oldum nstye gidip geliyordum artık ve 36. Haftanın başında kordona doladı başını tamam herşey normal dedi doktor halen normal doğum yapabiliriz haftanın sonlarına doğru omzunu ve bacağının birini de doladı sağolsun 37nin ilk gününde sezeryan oldum halen uyurken örtüsünü heryerine dolar yani huylu huyundan vazgeçmiyor😂