Petek98 Gece wc kalktığımda sol karnımda adet ağrısı gibi ağrı hissettim, sancı. Gece üstüm açılmış,sabah karın ağrısı bel ağrısı ile uyandım Şuan ağrım var ama karın ağrım adet ağrısı gibide Haftadayim doktor kontrolüm var doğum belirtisi midir ?
Esezgin Aynı şikayetlerle acile gittiğimde normal dediler. Belki üşüttünüz bi sıcak duş alın isterseniz.