Mucizesinsen 39.hafta da sadece 2170 gram olarak dunyaya geldi ilk bebegimdi kontrol amacli 5 gun kuvezde tutuldu bi saglik sorunu yoktu solunum falan sıkıntısı da olmadi dogduktan sonra baya toparladi kendini 6.ay da yaşıtlarını yakaladı suan 10 yasinda zayif dogan bebekler hemen toparliyo kendini biz bir sorun yaşamadık sadece anne sütü ile besledim rabbim saglikla sihhatle kucaginiza almayi nasip etsin