Edafmo Hanımlar merhaba, 20 haftalık hamileyim 18. Haftadan beri hissediyorum bebeğimi ama 3 gündür ağır grip geçiriyorum ilaçsız atlatmaya çalışıyorum ve bebeğimde 2gündür nerdeyse hiç hareket hissetmiyorum bu normal mi?
biranneadayi15 Edafmo 17 de hissetmeye başlamıştım 18. Haftamı ağır griple atlattım ve bir hafta boyunca bir kere bile hareket hissetmedim hiç ama şükür 19. Hafta kontolünde iyiydi 22 hafta olduk çok şükür hiç durmak bilmiyor çok normal bu haftalarda bu durgunluklar endişe etmeyin güzel enerjiler gönderin bebişe
biranneadayi15 Edafmo kalçanızın altına yastık koyup ayaklarınızı duvara dikin sırt üstü olacak şekilde 10 dk kadar benim bebeğim öyle yapınca hareketleniyor bazen net hissediliyor bazen etmiyor ama bir deneyebilirsiniz
Yagmurrr98 Edafmo Sen yorgun olunca oda yorgun oluyor iki gün önce bende griptim gün içinde hareketleri azaldı yinede hareket ediyordu takip et belki ediyor sen hissetmedin
yanealakanealakaa ben de 20 haftalık hamileyim, ilk 18. haftamda hissettim ilk günden beri baya hareketli, bu kadar hareketli olması normal midir? acaba bu doğunca daha kıpır kıpır olacağı anlamına falan gelir mi 😅😅😅
Edafmo yanealakanealakaa benimki de maşallah ultrasonda da öyleydi hissettiğim de öyleydi canavar gibi, doktorum yaramaz olucak diyor ama bilemiyorum 🤭
QUEEN0888 Edafmo Bende kötü qrıp oldum 😩😩bebeğim de hareket azalması var ama bence normal çunkı bende çok kötü hiss edıyorum.Hiç hareket etmezse doktora gıderım ve ya söylerim🥺.InşeAllah çabuk atlatırız
Baby235 Bende de aynı durum var 16. Haftadan beri her gün hissediyordum bugun bır sabahtan hissettim sonra yok normalde böyle olmuyordu
Assdf Edafmo bende 19. Haftada hissettim net olarak 1 hafta boyunca kıpır kıpırdı yani çok fazla hissediyordum 2 gün önce temizlik yaptım temizlik dediğim de süpürge ve vileda aslında çok yorulmadım ama yine de o yorgunluk yetti bana 2 gündür hareketleri çok azaldı mesela akşam yemekten sonra yatınca hiç durmazdı şu anda çok az hissediyorum 1 saatte 5 6 defa belki yani bu durum beni de çok korkutuyor yarın da yine Böyle olursa pazartesi doktoruma gideceğim 🥺
Kubrabsyg45 Edafmo bence normal canım bende öyleydim 3 gün falan grip geçirdim hissedemedim ama.bugun iyiyim ve tekrar kıpır kıpır şükür. Tüp çikolata ye uzan hemen oynuyor için rahat etsin
Assdf Edafmo ya ben o gün temizlik yapmıştım o yüzden yoruldum sanırım bebiş de yoruldu sonra ki günler dün falan gayet eski hareketlerine döndü çok hareketli şu anda yani 20+4 oldum sürekli pıt pıt tekmeliyor bizim ki biraz hareketli olacak sanırım hiç durmuyor 🙂