Çok heyecan çok korku çok özlem 🥲🫣🤣
Çok heyecanlı aynı zamanda korkuyorum siz neler hissediyorsunuz ?
Sanırım her gün şafak yazıcam . Happy momsun gün sayacına göre mi doğum yaptınız merak ediyorum sezeryan harici soruyorum ? Allah kısmet ederse normal doğum istiyorum ama hepsi nasip tabi ki bebeğime ve heyecanıma bağlı sanırım . Çok sakinleştiriceye ihtiyacım var bu aşamada aslın da 🫣