Zarif olabilir canım benim ki de öyle oldu işte kimyasal gebelik diyorlar adına halk dilinde de çocuğun tutunamaması diye geçiyor ben sigaraya bağladım o gün sinirden fazla içmiştim bence gebelik düşünüyorsan 1 ay öncesi bırakman gerek ben öyle yaptım şuna rahatım İnan zamanla alışıyorsun