sliya30 3 AL 2 ÖDE KAMPANYASI YETİŞEBİLDİĞİM TALAN OLMUŞ RESMEN BEBEK BÖLÜMÜ YHA HAVLU ÇORAPLARI ALAMADIM ÇOK BEGENMİŞTİM OYSAKİ 😢
Seyma0323 Çok güzel canım bebiş gülle gülle kulansın🤲 Günlerimiz aynı sayılır, bende herşeyi yıkadım ütüledim sırf o yüzden bişey almamaya çalışıyorum🙈