mucizemizibekliyoruzz Gzd_gzd olabilir canım ayırt etmeye çalış hareketleri. Bana da erken demişlerdi ama 13. Haftada hissetmiştim
bukna Gzd_gzd bende 13. Haftadayım elimi karnıma koyunca dediğiniz gibi pıtpıt atıyor. Ben kan dolaşması sanıyordum demekki değilmiş 😍 birde bana kız dediler sizin belli mi
Hmyr_ygt Seyirme olur canım Benim göbeğim acıyor içim çekiliyor kaynanam bebek hareketi diyor dışarıdan belli değil ama ben his ediyorum
Gzd_gzd mucizemizibekliyoruzz evet herkes erken diyor ama zaten sadece uzanınca ara ara hissedebiliyorum sanki beneğin hareketi gibi geliyor
Ftskoc mucizemizibekliyoruzz ben calisiyorum aksam 8 den snra eve gelip yemek vs fasli derken nasil yattigimi bilmiyorum bebegimi zor dinlerim uzandığımda kendimi hissetmiyorum nerdeyse 🤣🤣
Hilal17 Ftskoc sizde bendensiniz 😊😊😊 ben 22+3 haftalığım . 21. Haftamda azar azar hissetmeye başladım ama bu hafta daha fazla hissediyorum sanki durduğum yerde :)