A_cemilik aynen öyle cnm iki normal doğum yaptım oğlumda saatlerce çektim ilk dogumdu bide ikincide kolay olmuştu hamd olsun ama şimdiki 34+5 oldu iki gündür hastenedeyim diğerleri tam haftasında olmuştu şuanki erken gelmek istiyo ee haliyle iki tane daha küçük çocuk olunca iş güç derken dinlenemiyorum pek ama artık dikkat edicem Allah’ın izniyle erken doğsun istemem ama nasip kısmet hayırlısı olsun inşallah cümlemizi zamanında hayirlisiyla bir avazda kurtarsın rabbim tek isteğim bu sizede çok çok geçmiş olsun uzun oldu kusura bakmayın 🤲🏻💐