Kızlar 20+1 haftalığız en son 19+4 te doktordayım her şey yolundaydı.
Dün karnım ishal olacakmışım gibi guruldadı. Sabah sadece bir kez ishal oldum. Bir daha olmadı, en azından çıkmadım. Ama Malatya’da yaşıyorum. Aşırı soğudu buralar. Lojmanda da henüz kaloriferler yanmıyor. Ayaklarım hep soğuk. Çorap giysem de kolayca ısınmıyor. Üşüttüm ondan oldu herhalde dedim.
Şu anda da ayaklarım çok üşüyor ve kasık ve karnımda ara ara ağrı oluyor. Üşütmekten olur mu? Eşim evde değil. Doktora gitmem gerekir mi?