Mayahanim Kızlar benim sağ gogsumde agri gibi bi sey var . Bat normalde yarın . Test yapmadim ovulasyon kullanmadim . Korkuyorum aslinda test yapmak icin 😢 Cunku 2 kere negatif gormustum gecen aylarda . Ne yapmaliyim sizce
Ahuum Mayahanim dua et? Yanı gebelık istiyorsun sadece göğüs hasasiyetinden ne dememizi beklıyorsun? Bende 6 sene bekledım tüm belırtılerı yaşadım ama hiç kandırılmayı beklemedim . Reglinizş bekleyın ne diyelim
Boss01 Mayahanim canım bende aynı şekilde göğüs hassasiyetim biraz farklı bu ay böyle sızlama batma oluyor adet tarihimi bekliyorum inşallah seninde vardır herkesin belirtileri farklı diyorlar belki seninki de Budur belli olmaz Allah gönlüne göre versin 🤲🤲