ZeynepCeylan Ahhh benim hayallerimin!!! demiycem sonsuz şükürlük bir doğum hikayem var. Önce eşimin bir hafta öncesinde gördüğü rüyayı anlatmak istiyorum. Tamamen masum bir şekilde bir rüya gördüğünü soyledi çok ilginçti dedi bir adam tırnaklarımı çekmek istiyor bende ona çocuk parmağımı çek dedim diyor rüyayı dinlediğimde eşime çaktırmadım ama çok korktum eşime de çok güzel rüya görmüşsün dedim. Bu arada bende 39. haftamdayım normale doğumu bekliyodum gecenin bir yarısı bile evde bir oraya bir buraya yürüyorum ki doğum yapayım. Doktor iki günde bir kontrole çağırdı ogün yine kontrolümüz var ben o gece hiç uyuyamadım içimde bir sıkıntı var diye sabaha doğru daldigimda da rüyamda akrabalarımızın olduğu bir gemide bir bebek denize düşüyor boğuluyor bir ben görüyorum atlıyorum kurtarıyorum. Böyle bir rüyayı annemin karnında kaybettiğimiz kardeşimde görmüştüm normalde rüya gormem ve rüya ile amel etmem ama bunlar başkaydı. Gün içerisinde de bebisim hiç hareket etmedi bazen hissetmediğim olduğu için çok içimi karartmadım akşam eşim geldi hastaneye giderken çikolata aldırttım hareket etsin diye. Bir aşk ve şevkle Nts ye bağlanmaya gittim. Ebe bana çaktırmiyor ama kalp atışlarını bulamadı çocuğun farkettim. Sonra sürekli gelmeye nts sonucunu kontrol etmeye başladı bende eşime yazdım hemen kötü birşey var ama hemşire bana çaktırmıyor eşimde beni sakinleştiriyor ama hissediyorsun sonuçta annelik güdüsü. Bende kuran açtım telefonumdan kuran dinliyorum bir yandan ebe ntsnin senini duyup farketmeyeyim diye istersen kısayım sen dinle dedi ben çakmayayım diye yapıyor neyse nts sonucumu aldı gitti doktora göstermek için bende netlestirdim artık kötü giden birşey var büyük ebe geldi serum verdiler tabi başımda bekliyorlar. Bende kendimi sıkıyorum ağlamamak için eğer bırakırsam hiç susmuycam çocuk daha çok etkilenecek neyse biraz daha nts ye bağlı kaldım ebe içeriye geçip doktoru aradı konuştuklarını duydum. Doktara hocam şu kalp atışı olmayan gebe varya dedi ben orada şoklandim zaten serum verdik hareket eder gibi oldu ama tekrar aynı hale geri döndü dedi. Ebe odaya geldi nts sonucunu doktora götürmemi söyledi. Ben odadan çıktım eşimi gördüm sarıldım hüngür foşurt ağlıyorum biraz sakinleşip doktorun yanına gittigimde çok sakinleştirici bir konuşma yaptı suni sanci verelim dedi. Çünkü şuana kadar normal doğum için herşey yolundaydı ve doktorum da normal doğum yapmam için çabalıyordu Aileme mesaj attım sadece doğuma giriyorum diyebildim cünkü ararlarsa ağlayacaktım tekrardan neyse nst odasina gittim surum suni sanci filan takıldı büyük ebe başımda bekliyor bana sinirle dönüp sen mi normal doğum için zorluyorsun bu kadae dedi hayır doktor söyledi suni sancıyı diyebildim bir sinirle doktoru aradi ve yanimda konuştu hocam kalp atışları bilmem maçtan kaça düştü dedi yani çocuk ölüyorun sitemini yaptı. Tabi o anda ki insanın duyguları çöküşü kelimelerle anlatılacak gibi değil. Doktor saniyesinde yanıma geldi ve bebeği daha fazla riske atmayalım dedi sezeryana alalım seni dedi tbi dedim ve yarim saat içerisinde ballı kuymağım kucağimdaydı anne karnında kakasını yapmış. Şunu söylemeliyim ki inanılmaz bir duygu teni teninize değiyor ya o his bir başka. Eğer o gün birşey yok herşey normal zaten diyip kontrolüme gitmeseydim bebeğimi kaybedecektim şükür ki böyle birşey yaşamadım.
cyln9001 ZeynepCeylan Allah sağlıklı bir şekilde büyütmeyi nasıl etsin canım Allah'ım evlatlarımızı bizlerle bağışlasın .
Bushra21 ZeynepCeylan gözün aydın canım okurken gözlerim doldu korktum ama şükür sonu güzel kurban olduğum ALLAH ım 🙏🏻🙏🏻
ZeynepCeylan Mirayinannesi___ Bushra21 Sedahoca Gamzeli21 Misskaynak amin çok şükür sagolun arkadaşlar Rabbim sizlere kolay doğum nasip etsin insallah
Seldaapk ZeynepCeylan öncelikle gözünüz aydın Allah analı babalı büyütmek nasip etsin😍ilk defa bir hikayede suratsız bir ebenin ise yaradığını duydum.demekki her şer de hayır vardır dedikleri böyle bişey.saglikla büyüsün inşallah
Buse01 ZeynepCeylan kakasini yaptigi icinmi duymamislar cok korktum ha okurken sukurler olsun valla Allahim anali babali buyutsun
Misskaynak ZeynepCeylan ya korkulu ve hüzünlü okudum Allah size bağışlamış cok sukur ya gözünüz aydın ❤️❤️