han_tme1 doktorun sizin çocuğunuzla ne alıp veremediğii var zararlı olsa zaten yaptr demez,lütfen şu cahil cahil zararlı diyenlerden olmyıın,bu kdr doktor zaten yanlış biliyo bi bunu diyenler doğru biliyo.artık nolr şeker yüklemesi ile ilgili post açmayın nolur baydı doktorunuza güvenmiyosanız gitmeyin yani neyin vicdanını yapıyosunuz