2Meyve- Arkadaşlar eşim 23 temmuz askere gitti ve ben eşim gittikten sonra başvuru yaptım asker eşi maaşı . Biraz önce girip baktım ki bu şekilde birşey yazıyor ben bunu nereden alicam yani nereye gitmem gerek?
Xbilinmez 2Meyve- e devletten ptt şahıs ödemelerine bakın. Paranız yattiysa ptt ye gidip alabilirsiniz
2Meyve- Xbilinmez evet baktım yatmış bende ibanıma yatması için onay verdim bakalım pazartesiye yatar insallah