Kızlar 24 haftalık gebeyim, dün bütün mutfağımı komple çıkardım makinaya attım yeniden yerlerine dizdim çok yoruldum, deterjan kokularına çok maruz kaldım,Sabah kalktım karnımın içi boş gibi normal de bir ağırlık olurdu içinde elimi nereye bastırsam yumuşacık normal de bebeğim hemen tepki verirdi çok korkuyorum kızlar birşey mi oldu acaba 🥺