Kızlar 29+3 haftalık gebeyim serklajliyim. Cep 25 idrar yolu enfeksiyonum var. Karın ağrılarim kasilmaslarim oluyor tüm herşeye doktorum normal diyor cep önemsemiyor oysa ilk gebeligim crp aniden 100 oldu erken dogum ile kaybettim bana 25 gibi bir değerin önemsiz olduğunu söyledi. 3 gündür karın ağrısı üşüme mide bulantısı bebekte toplanma yaşıyorum. Dün randevunun 10. Günüydü içeri girer girmez ultrason için geldiyseniz bakmicam çünkü daha 10 gün oldu dedi hayır şikayetim var dedim adet ağrısı yaşıyorum üşüyorum karnımda bebek toplanıyor dedim. Bir cerp idrar bakalım dedi cep 18 den 25 e yükselmiş idrarında enfeksiyon çıkmış çok önemli deger değil monurol yazıcam 1 tane yeterli dedi bir sonraki randevunda 35. Haftaya gel dedi. Bunca şikayetim sorunum olmasına rağmen bu süre çok geç değil mi?