edosvebebisi Kızlar merhaba dünden beri boğazlarım öyle bir acıyorki anlamam öksürürken boğazımı kesesim geliyor aldığım nefes yetmiyor doktora gitmelimiyim.
tubasd edosvebebisi geçmiş olsun bogaziniz icin ev yapimi elma sirkesiyle gargara yapabilirsiniz atesiniz varmi
1Mavimavi edosvebebisi gitmelisiniz. Aşırı derecede sıkıntı veriyorsa hastalığınız Gidin onlar uygun ilaçları verir zaten merak etmeyin. Serum bile verebilirler çabuk toparlanın diye. Geçmiş olsun