Günaydın kızlar 3 4 gündür uykudan her uyandigimda sanki deprem oluyormus gibi hissediyorum öyle bir sallanma hissi var vucudumda deprem olduğu da yok baş dönmesi gibi değil cozemedim yatak sallanıyor gibi sürekli sıçrayarak kalkıyorum kabus rüya gördüğümde yok sizde de bu tarz tepkiler oluyor mu vücudunuz da