Birranneee Ben yaşadım yaşıyorum. 5+3 haftalıktim 5 Ekim günü kırmızı kanama başladı adet gibi baya kırmızı. Dedim düştü. Doktora gittim hemen. Kese var dedi. Hamilesin dedi. Yolk ve bebek henüz yoktu. Sadece kese var hamilesin dedi. Kese arkasında kanama alanı oluşmuş dedi. Bir tane iğne yaptı. Duphaston diye ilaç verdi sabah akşam al dedi. Bu arada evde dinlendim. 14 Ekim’de tekrar doktora gittim kanama devam ediyordu. Güzel olan ise bebek var ve kalp atışını duydum. Bir iğne daha yaptılar. Yine sabah akşam duphaston içiyorum. Kan artık yok kahverengi leke var çok az da pıhtı geliyor. Dün (21ekim) yine doktora gittim 8 haftalık oldum. Doktor herşey gayet iyi. Kanama dökülmüş dedi. Çok az kalmış bu da çıkacak korkma dedi. Duphaston devam. Folik asit devam. Çok şükür diyelim. Geçiyor yani