Betullllmirac41 Arkadaşlar 12 +2 günlük hamileyim çok şükür bugüne kadar mide bulantısı hiç yaşamadım ama bugün kalktığımda 1 bardak su içtim ve sonra istifra ettim bi sorun yoktur değil mi açken su içince acaba o mu bulandırdı diye düşünüyorum
Kayaozge Betullllmirac41 Benim ilk üç ayım çok rahat geçti mide bulantım yoktu ama üç aydan sonra sabahları aynı sizin yaşadığınız olayları yaşamaya başladım ama bu normalmiş korkulacak bir şey yok yani
Karman34 Betullllmirac41 yok kuzum sende bize katılan tayfadansın benimde aynısı oldu 12.haftadan itibaren ara ara kusma ve mide bulantısı başladı doktor bile şaşırıyor ters zamanda başlamış diye bazılarının geç başlıyor 🤷♀️😅 korkma prillam diye bir ilaç var bir dahaki kontrolünde yazar zaten doktor
yagmur089 Betullllmirac41 yok canim sudan olmaz bence bbenim hamile oldugumdan beri bulandi baska seyler yediginde fln kusuyormusun iyi masallah bu gune kdr kusmamissin ben gun boyu kusuyorum hap atiyorum onu bile çıkarıyorum dusun yani ama senin bence norml
Betullllmirac41 Karman34 ay ne bileyim oğluma hamileyken hemen başlamıştı mide bulantısı bunda da yok diye seviniyordum inşallah devamı gelmesin ya 😂
Betullllmirac41 yagmur089 yok canm bugüne kadar hiç kusmamıştım çok şükür ilk defa bugün oda su yani şimdi yok bakalım yarın sabah da olcak mı 😂