Merhaba herkese günaydın,
Şuan 18+6 haftalığım. İlk hamileliğim çok kilom yok ama biraz göbeğim vardı geçmiş kilolarımdan kalma. Özellikle bu hafta başında bebeğin hareketlerini yavaş yavaş hissetmeye başladım. Özellikle salı, çarşamba, perşembe baya hissettim. Ama dün çok az hatta o mu başka bir şey mi emin olamayacak kadar hissettim. İlk gebelikte ve biraz kilolu bireylerde daha geç hissedilebiliyormuş. Bir de ilk başlarda düzenli olmayabiliyormuş. Ama bu haftada bir gün hissedip bir gün hissetmemek normal mi? Sizin nasıldı?