Semali1 Naaznaaz Gebelikte kanama hiçbir zaman normal değildir. Mutlaka doktorunuza görünün. Yerleşme kanaması da olabilir tabiki ama buna mutlaka bakılması lazım canım
mine3444 Naaznaaz Benim de öyle olmuştu kırmızı kanama. Hemen doktora gittim iğne vurdular ilaç yazdılar hemen git
Seyma65 Naaznaaz benimde as miktarda peçeteye sildiğim zaman geliyordu doktor progestan fitil verdi sabah akşam bir de bol bol dinlen dedi çok şükür o haftaları atlattık
Semali1 Naaznaaz İnşallah tabiki sen içini ferah tut bol bol dua et inşallah hiçbirşey olmadan geçer gider
Naaznaaz Seyma65 bende kullanıyorum ama bilmiyorum yoldayım gidiyorum inşallah bişey yoktur sadece korkuyorum