Sevval97 Merhaba arkadaşlar aranızda yeniyim hamile olduğumu üç gün önce öğrendim fakat şu an hala hastaneye gidemedim folik Asst almadım herhangi bir zararı var mı pazartesi günü gideceğim
Can06 Sevval97 kesinlikle alınması gereken bir ilaç .hamile kalmadan önce bile verilir doktora görünmenize gerek yok bunun için .eczaneden alıp kullanın
durumom2022 Sevval97 hayırlı olsun sağlıklıca kucağınıza alırsınız inşallah 🙏 bi kaç gün alamadınız diye bir zararı olmaz pazartesi doktorunuzun önerdiğiyle başlarsınız planlı gebeliklerde evet hamile kalmadan 3 ay önce başlanıyor ama siz de şimdi 3 ay kullanırsınız düzenli
suelin Sevval97 ben de alamamistim yani eskiden biz ve bizlerden öncekilere hamile kalan annelerimiz folik asit takviyesi mi aldi Allah aşkına O zman tüm doğan insanlarda sıkıntı oldu diye mi düşünelim Korkmayın bu kadar bence ama yine de doktorunuzla konuşun