Bilgeyumuk Kızlar Bebek Arabası Alacağız. Sorum şu doğumdan itibaren 3,4 yaşa kadar kullanılan bir bebek arabası var mı?
CansuDRY Bilgeyumuk Ben baston puset kullanıyorum. En güzeli o. Doğumdan itibaren sadece onu da kullanabilirsiniz. Bazılarının üste takılan puseti var. Öyle de kullanılabilir.
durumom2022 Bilgeyumuk ben travel sistem tercih ettim ilk 6 ay hatta belki 8 e kadar puseti kullanırım sonra portbebeye geçerim diye düşünüyorum prego range aldım portbebesi bayağı geniş 3 yaşında sığar diye düşünüyorum. Görümcem de de prego vardı kızına 3 yaşına kadar kullandı taş gibiydi hala bende o yüzden aldım tavsiye etti
Dogukoo Bilgeyumuk kabin tipi araba öneririm henüz almadım ama kesinlikle kabin tipi alacagım tam yatıyor bildiğim kadarıyla bastonlar tam yatmıyor yeni dogan da kullanılmıyor Travel de güzel ama hantal yer kaplıyor gereksiz 1 senenin sonunda bastona geciyor herkes Oto koltugu olan pusetten aldım baby enzo marka dolaptan 2. El arabayla biyere giderken de onu kullanacagım
Sultanas Bilgeyumuk baston bebek Arabası en iyisi ben baston bebek arabasi aldim sirti tam yatiyor tentesi sonuna kadar iniyor tek sorunu bebek sana doğru dönmüyor oda çok sorun değil tentenin üstünde gozetleme penceresi var
emelakdogan durumom2022 bende prego mios 2066 aldım daha kullanmadık ama sürüşü vs çok rahat geldi bana.Bu modeli hakkında bir dusuncen var mııı?😊
durumom2022 emelakdogan yok açıkçası ama ben kaliteli bir marka olduğunu düşünüyorum güzel günlerde kullanın inşallah 🙏
Busel Bilgeyumuk ben kabin boy Maclaren Atom aldım yenidoğandan itibaren kullanılıyor istersen puset takılıyor pusette aldım daha sonra oto koltuğu olarak kullanacagim araba tam yatıyor katlaninca küçücük kalıyor canım birde çok hafif bir araba travel sistem önermem çok güzel dursa da aşırı kaba ve hantal
sekermomgeliyo Busel merhaba bende kabin boy hem puset takılan hemde normal kullanım için olan bir bebek arabası arıyorum puseti ayrı mı aldınız puset için bir aparat aldınız mı? Link atarmısınız 😅
Busel sekermomgeliyo merhaba burada link atamıyorum yasak ama Araba Maclaren Atom puset takmak için ise ayrı alınan kendi markasının aparatı var onu aldım bu arabaya tek takılan marka pusette Avionaut Kite 0-13 kg olan puseti aldım Avionautun diğer modeli de takılıyor
Cocom Merhaba ben nagi neo aldım. 4 yaşına kadar kullanabiliyor ve kullanımını beğendim az yer kaplıyor. Üstüne ayrıca pusetini aldım .