Egekuzey yok ben öğrenmeden önce yaptırdığım için o kısım güme gitti biraz 😅 doktorumda son ayda problem olmadığını kimyasalı az olan boyayla boyatabileceğimi söylemişti. Benim kuaförümün normalde de kullandığı ürünler oryal içermeyen organiğe yakın şeylerdi çok fazla hamile ve emziren müşterileri var zaten ve havalandırması çok iyi bir salon. Boyaları zaten kokusuz o yüzden içim rahat yaptırdım ben. Eğer yaptıracaksınız bence mahalle kuaförü yerine biraz daha sağlam bir yere gitmenizi öneririm biraz tuzlu oluyor parası ama en azından içim rahat 🤷🏻♀️🥲