Dun kontrole gittim 10 gün içinde doğum etmezsen 10 gün sonra tekrar gel dedi. Yani bu 10 gün içinde Allah nasip ederse Milas beyi kucağıma alıyorum. Korkuyo muyum evet deli gibi korkuyom, o açılma, o suni sancı, o sezeryan dikimi. Sizlerde durum nasıl