Plesenta previa denildi benim de geçen hafta 30+3 te şuan da 31 iz. Erken doğum riskimiz var en başından beri. İnanılmaz sancılarım var nasıl ayırt ettiniz? ne zaman çok ağrım var diye gitsem yalancı sancı çıkıyor o yüzden ne yapıcağımı bilemedim. Bu arada umarım en kısa zamanda sağlıkla kavuşursunuz oğlunuza 💓🙏