Yineanne canım bende grip oldum geçen hafta öksürük ile birlikte 3 günde iyileştim malum ilaç içemiyoruz ama limon tüketme asitli boğazı daha çok tahriş ediyor onun yerine mandalina yiyebilirsin.ben her sabah bir bardak ılık süt içtim içine bir tatlı kaşığı bal ve çay kaşığının ucu ile toz zencefil koyup içtim gün içinde tarhana çorbası iç yada tavuksuyu çorbası akşamları da iki bardak zencefilli ballı ıhlamur iç hemen düzeleceksin gör bak